Zmiana danych w Fortum Energia
Wybierz jeden ze sposobów:
- Zaloguj się do serwisu serwisu - Zewnętrzny link Konto Fortum. Jeśli nie masz konta zarejestruj się. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto. Klikniesz w menu ,,Więcej'', "Zgłoś sprawę". Następnie wybierz „Umowa” a w kolejnym kroku „Chcę zmienić swoje dane na umowie”. Wypełniony i podpisany formularz załącz do zgłoszenia.
-
Wyślij wypełniony i podpisany formularz na adres korespondencyjny:
Fortum Energia sp. z o.o.
ul. Jagiellońska 34
96-100 Skierniewice
- Udaj się do najbliższego salonu Orange – listę salonów znajdziesz tutaj. tutaj. - Zewnętrzny link
Ważne
W przypadku zmiany:
- imienia i nazwiska – przygotuj dowód osobisty lub akt małżeństwa,
- adresu punktu poboru – przygotuj dokument potwierdzający zmianę adresu,
- nazwy firmy – przygotuj potwierdzenie z CEiDG, KRS.
Aby zmienić adres zamieszkania, adres korespondencyjny, adres e-mailowy lub numer telefonu kontaktowego:
- Swój numer telefonu i adres mailowy zmienisz w serwisie Konto Fortum. Zaloguj się do serwisu serwisu - Zewnętrzny link. Jeśli nie masz konta zarejestruj się. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto, przejdziesz do zakładki Więcej i wybierzesz Umowy. W serwisie zlecisz również zmianę adresu korespondencyjnego. Po wybraniu zakładki Zgłoś sprawę, wypełnij wymagany formularz i dołącz do zgłoszenia.