Przejdź do głównej treści

Zmiana danych w Fortum Energia

Wybierz jeden ze sposobów:

  • Zaloguj się do serwisu serwisu - Zewnętrzny link Konto Fortum. Jeśli nie masz konta zarejestruj się. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto. Klikniesz w menu ,,Więcej'', "Zgłoś sprawę". Następnie wybierz „Umowa” a w kolejnym kroku „Chcę zmienić swoje dane na umowie”. Wypełniony i podpisany formularz załącz do zgłoszenia.
  • Wyślij wypełniony i podpisany formularz na adres korespondencyjny:

    Fortum Energia sp. z o.o.

    ul. Jagiellońska 34

    96-100 Skierniewice

  • Udaj się do najbliższego salonu Orange – listę salonów znajdziesz tutaj. tutaj. - Zewnętrzny link

Ważne

W przypadku zmiany:

  • imienia i nazwiska – przygotuj dowód osobisty lub akt małżeństwa,
  • adresu punktu poboru – przygotuj dokument potwierdzający zmianę adresu,
  • nazwy firmy – przygotuj potwierdzenie z CEiDG, KRS.

Aby zmienić adres zamieszkania, adres korespondencyjny, adres e-mailowy lub numer telefonu kontaktowego:

  • Swój numer telefonu i adres mailowy zmienisz w serwisie Konto Fortum. Zaloguj się do serwisu serwisu - Zewnętrzny link. Jeśli nie masz konta zarejestruj się. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto, przejdziesz do zakładki Więcej i wybierzesz Umowy. W serwisie zlecisz również zmianę adresu korespondencyjnego. Po wybraniu zakładki Zgłoś sprawę, wypełnij wymagany formularz i dołącz do zgłoszenia.