Reklamacje w Fortum Energia
Wybierz jeden ze sposobów:
- Zaloguj się do serwisu serwisu - Zewnętrzny link Konto Fortum. Jeśli nie masz konta zarejestruj się. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto. Klikniesz w menu Więcej. Następnie wybierzesz temat sprawy.
- Zadzwoń na infolinię: 801 111 333
- Wyślij pismo na adres:
Fortum Energia Sp z o.o.
ul. Jagiellońska 34
96-100 Skierniewice
- Niezależnie od formy złożonej reklamacji przeanalizujemy Twoją sprawę i odniesiemy się do niej.
- Aby reklamacja była jak najszybciej rozwiązana, pisząc ją, warto uwzględnić szczegółowy opis zdarzenia oraz podać swoje dane identyfikujące.
- W przypadku reklamacji finansowych - podaj kwotę i datę faktury oraz oczekiwania wobec Fortum Energia
- Dzięki temu będziemy posiadać niezbędne informacje do wyjaśnienia sprawy i szybciej udzielimy odpowiedzi.
- W zależności od rodzaju sprawy reklamacje są rozpatrywane zazwyczaj w ciągu 14 dni.
- W szczególnie skomplikowanych przypadkach, w szczególności wymagających udziału OSD, termin ten może zostać przedłużony - wówczas poinformujemy Cię o przyczynach opóźnienia, okolicznościach wymagających ustalenia oraz przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi.
- telefonicznie – zadzwonimy i wszystko wyjaśnimy lub
- pisemnie (pismo / e-mail) – jeśli kontakt telefoniczny nie będzie możliwy, wyślemy pismo drogą pocztową lub e-mailowo
- Dz.U. 2023 poz. 819 Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 22 marca 2023 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego.
- Rozporządzenie Ministra Gospodarki w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną z dnia 18 sierpnia 2011 r. (Dz.U. z 2013r., poz. 1200)
- Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012r. poz. 1059, ze zm.)